• پرونده های جاب آفر
    • رزومه های فوق تخصصی
    • کاورلترهای تخصصی برای مکاتبات
    • ساخت و ادیت پروفایل لینکدین
    • آموزشهای تخصصی لینکدین
    • آموزشهای تخصصی نحوه دریافت جاب آفر
  • رزومه حرفه ای
    • رزومه انگلیسی
      • رزومه کاری برای مهاجرت
        • رزومه کاری برای آلمان
        • رزومه کاری برای کانادا
        • رزومه کاری برای استرالیا
      • رزومه تحصیلی و آکادمیک
      • رزومه شرکتی
    • نمونه رزومه
      • نمونه رزومه کاری انگلیسی
      • نمونه رزومه تحصیلی
    • بررسی و ارزیابی رزومه
    • تقویت رزومه
  • نظرات مشتریان
  • راهنما
    • نحوه نوشتن cv
    • نحوه نوشتن کاور لتر
    • نحوه نوشتن sop
    • آموزش لینکدین
    • ترفندهای رزومه نویسی
    • مقالات جاب آفر و کاریابی بین المللی
    • دایره المعارف رزومه
    • مهاجرت
      • مهاجرت شغلی
      • مهاجرت تحصیلی
    • نکات مصاحبه های شغلی
    • همه مقالات
  • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • تماس با ما

اولین مرکز تخصصی نگارش، ویرایش و تنظیم

رزومه شرکتی (Company Profile)

ما به شرکتها و برندهای ایرانی که خواهان روابط تجاری بین المللی با برندهای خارجی هستند کمک میکنیم تا در قالب رزومه ای استاندارد و حرفه ای به بهترین وجه ممکن بتوانند به پروموت خدمات و محصولات خود بپردازند.

ثبت سفارش
مشاوره تخصصی

رزومه شرکتی حرفه ای در کلاس جهانی

زمانی که می‌خواهید با شرکت‌های دیگر در خارج کشور تعامل داشته باشید، اولین ابزاری که به آن نیاز دارید یک رزومه حرفه‌ای بین المللی می‌باشد که بتواند به خوبی هویت، رسالت، اهداف و تجربیات شرکت شما را معرفی نماید.اگر فکر می‌کنید که رزومه شرکتی را می‌توان صرفا در یک صفحه خلاصه کرد و از آن برای تعاملات بین المللی استفاده نمود. پس در ادامه همراه ما باشید.

مراحل نگارش رزومه شرکتی در مرکز ResumePro

گام اول: داستان کسب و کار شما را بیان میکنیم

در اولین قسمت از رزومه شرکتی، در چند جمله ماموریت و چشم‌انداز شرکت شما را بیان می‌کنیم. چشم انداز و ماموریت از جمله اسناد هر سازمانی است که فلسفه وجودی آن را تبیین و مشخص می‌کند. این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند اما بیشتر اوقات اشتباه گرفته می‌شوند. سازمان ها اهداف و مقاصد خود را در بیانیه‌های ماموریت و چشم انداز خلاصه می‌کنند.

به زبان ساده «مأموریت» در پی پاسخگویی به پرسش ”در چه کسب و کاری هستیم ؟” بیان می شود، در حالی که «چشم انداز یا بیانیه چشم‌انداز» در پی پاسخگویی به پرسش ”چه چیزی می‌خواهیم بشویم ؟” بیان می شود. ترکیب این دو از موارد مهمی می‌باشد که در مراودات بین‌المللی سطح فکری سازمان شما را مشخص و میزان حرفه‌ای بودن شمارا ثابت می‌کند.

گام دوم: معرفی اعضای کلیدی سازمان

CEO و یا Chief executive officer سازمان شما کیست؟ این گام چیزی نیست که بتوانیم از آن چشم پوشی کنیم. در اصل این گام یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های رزومه شرکتی شما را تشکیل می‌دهد. برای معرفی شرکت شما در فضای بین المللی نیاز است که به صورت کاملا دقیق و البته خلاصه اعضای کلیدی سازمان شمارا در چند خط معرفی کنیم.

قطعا امتیاز منفی بزرگی خواهد بود اگر که در معرفی رهبر و راهبر مجموعه و سایر اعضای کلیدی غلط دیکته‌ای، گرامری و یا استفاده از لحن نامناسب دیده شود. باید توضیحات هر فرد با توجه کامل به سمت او طراحی و نوشته شود. همچنین متن طراحی شده جهت توضیحات سمت مربوطه بسیار پر اهمیت است.

گام سوم: معرفی محصول یا خدمات

مطمئا بهترین محصولات نیز بدون یک معرفی خوب خریداری نخواهند شد. شاید در بازار داخلی بتوان به برخی از تولیدات انحصاری اشاره کرد اما در بازار آزاد جهانی انحصار معنی ندارد. ما محصول و یا خدمات شمارا درست و اصولی معرفی می‌کنیم و به بهترین حالت به ویژگی، فایده و مزیت‌های آن اشاره می‌کنیم.

مثال 1 : اگر شرکت صادرات میوه و یا خشکبار هستید، جدای از اینکه محصولات شما ثمره چه نوع مزارعی می‌باشند، از چه تکنولوژی برای نگهداری محصولات استفاده می‌کنید تا محصول شما با بالاترین سطح کیفی خود به دست مشتری برسد؟

مثال 2: اگر یک شرکت خدماتی هستید، چه مزیت‌هایی در خدمات شما وجود دارد که شمارا از باقی رقبا متمایز می‌کند؟ محصول شما قرار است کدام نیاز مخاطب هدف را به بهترین نحو ممکن برطرف کند؟ ویژگی محصولات شما چیست؟ آیا در ترکیبات محصول شما از متریال خاص و یا گران قیمت استفاده شده است؟

پاسخ به این سوالات می‌تواند سطح انگیزه مخاطب هدف شما را جهت خرید و یا برگزاری یک جلسه حضوری افزایش دهد. اگر تا به امروز این موارد را بررسی نکرده‌اید و یا نمی‌دانید که چگونه تحلیل محصول خود را از دیدگاه مارکتینگ انجام دهید، ما در رزومه‌پرو همراه شما هستیم.

گام چهارم: مشتریان شما

مشتریان شما چه کسانی هستند؟ آیا محصول شما برای افراد و یا قسمت خاصی از جامعه طراحی شده است؟ اشتباه نکنید. اینکه صرفا به یک قسمت خاص از جامعه محصول و یا خدمات ارائه می‌دهید بازار شما را شاید محدود اما قطعا قیمت محصولات شمارا بسیار افزایش می‌دهد زیرا که شما تمام توان خود جهت تولید، طراحی، تحقیقات، توسعه و برندینگ را صرف یک گروهی خاص کرده‌اید. اصطلاحا بازار شما Niche Market است و این موضوع به قیمت محصولات شما اضافه می‌کند. اشاره درست به این موضوعات باز هم در معرفی اولیه شرکت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مورد بعدی اینکه آیا شما قرار است تجربه جدیدی به مشتریان خود ارائه دهید؟ منظور از تجربه صرفا فروش یک کالا و خدمات جدید نیست. گاهی شما دارای یک سیستم بسیار قوی هستید که در فرایند سفر مشتری تجربه‌ای کاملا متفاوت را به آنها ارائه می‌دهید. اشاره به اینکه مشتریان شما یکSolution دریافت می‌کنند و یا یک Experience سطح علمی و نگاه دقیق مارکتینگ شمارا خواهد رساند. نکته بعدی اشاره به مشتریان می‌باشد.

اگر فعالیت شما در حوزه B to B می‌باشد قبلا با چه مشتریانی در چه حوزه‌ای فعالیت داشته‌اید؟ اگر امکان نام بردن از آنهارا دارید و رابطه خوبی نیز بین شما و آنها برقرار است حتما از این مورد در رزومه خود استفاده کنید.

تمامی این موارد تنها بخشی کوچکی می‌باشد که ما در رزومه‌پرو برای نوشتن یک رزومه شرکتی حرفه‌ای مورد آنالیز قرار می‌دهیم.

گام پنجم: اشاره به سطح کیفی و دستاوردها

گام ششم: داشتن پل ارتباطی قوی و حرفه‌ای

آمارها نشان میدهد 81 درصد از کسب و کارهایی که سایتی را راه اندازی کرده‌اند رشد قابل ملاحظه‌ای در کار خود داشته‌اند. چرا که بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا به طور متوسط هر هفته 23.6 ساعت و هر روز تقریباً 5 ساعت با تلفن همراه خود وقت می‌گذرانند. بنابراین، اگر می‌خواهید جایی که مردم وقت خود را در آن می‌گذرانند در دسترسشان باشید، می‌بایست بفکر راه‌اندازی یک وبسایت حرفه‌ای باشید. همچنین بودن لینک یک وب سایت حرفه‌ای بسیار در تعاملات شما تاثیر گذار خواهد بود.

یک سایت برای شما مانند کارت ویزیت دیجیتال عمل می‌کند، مردم می‌توانند بارها و بارها به آن برای کسب مواردی مانند اطلاعات تماس، نام کارمندان، جزئیات خدمات ارائه شده و موارد دیگر مراجعه کنند. داشتن سایت با طراحی حرفه‌ای، دقیق و با کاربرد آسان می‌تواند به شما کمک کند تا مشتری‌های بالقوه را به بالفعل و وفادار خود تبدیل کنید.

خدمات SEO حرفه ای : برای ماندگاری در بازار رقابتی به حضور آنلاین قدرتمندی نیاز دارید؛ در واقع اگر می‌خواهید فعالیت خود را گسترش دهید و کاربران یا مشتریان جدیدی را به سمت خود بکشانید، داشتن یک سایت امری ضروری است. 93٪ از تجربیات آنلاین (سفارش خدمات و یا خرید محصولات) با یک موتور جستجو (مانند گوگل) شروع می‌شود! ما میتوانیم یک سایت حرفه‌ای و بهینه سازی شده برای جستجو داشته باشی که بتواند در نتایج گوگل رتبه خوبی داشته باشد؛ نتیجه انجام این خدمات این است که وقتی کاربران در گوگل به دنبال محصولات و یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما هستند، سایت شما را به راحتی پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کنند.

گام هفتم: یکپارچه‌سازی رزومه شرکتی

این نکته بسیار حائز اهمیتی می‌باشد که در تمام صفحات، لحن، کلام و دیزاین یکپارچه‌ای داشته باشیم. نوشتن و طراحی کردن گام‌های قبلی مهم است اما یکپارچه بودن رزومه بسیار مهم‌تر! به کاربردن کلمات کلیدی در رزومه شرکتی، از دیگر موارد مهمی است که در طول نوشتن رزومه به آن دقت می‌کنیم. مطمعنا در زبان انگلیسی اصطلاحات و کلمات خاصی برای صحبت در رابطه با هر بخشی از صنعت شما وجود دارد، ما سعی می‌کنیم که کلمات کلیدی و مرتبط را در جای مناسب به کار ببریم. این کار باعث می‌شود تا میزان آشنایی شرکت شما با زمینه کاری صنعت تان را به خوبی به طرف مقابل نشان دهید و حرفه‌ای بودن خود را در اولین مرحله ثابت کنید.

ما در رزومه‌پرو علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با شما جهت شناخت کامل صنعت و کسب و کار شما، زمان زیادی را صرف تحقیق و مطالعه مقالات مرتبط می‌کنیم تا تمامی گام‌ها به بهترین حالت ممکن در رزومه‌ شرکتی شما اعمال شود.

جهت مشاوره تخصصی می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

درباره ما

در «رزومه پرو» معتقدیم افراد و کسب و کارها دارای شایستگی های متفاوتی هستند که میبایست با دقت تمام و منحصر به فرد برای هر یک زمان تخصیص داده شده تا در قالب رزومه بین المللی حرفه ای بتوانند توانایی ها، تخصص و خدمات شان را به بهترین نحو معرفی و پروموت نمایند.

خدمات

  • ساخت رزومه انگلیسی
  • رزومه برای مهاجرت
  • رزومه تحصیلی انگلیسی
  • ساخت رزومه شرکتی
  • نگارش cover letter
  • نگارش SOP
  • تنظیم حرفه ای پروفایل لینکدین

دسترسی سریع

  • نمونه رزومه های نگارش شده
  • نظرات مشتریان
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

.
  • نحوه نگارش انگیزه نامه
  • انگیزه نامه چیست ؟
  • راهنمای مهاجرت به اتریش از طریق کار
  • نوشتن رزومه مدیریتی
  • cv چیست و چه کاربردهایی دارد

تهران، زعفرانیه، خیابان پسیان

02122011018/ 09213759967 (درخواست وقت مشاوره حضوری یا آنلاین)

رزومه پرو خدمات فوری به متقاضیان ارائه نمیدهد و تمامی‌ خدمات در قالب پرونده‌های کاریابی و کمپانی پروفایل‌های تخصصی در بازه زمانی‌ ۱ الی‌ ۳ ماه انجام می‌‌شود. 

© 1401 — کلیه حقوق برای «رزومه پرو» محفوظ است. کپی مطالب ممنوع و پیگیرد قانونی به همراه دارد.